ce click ce click

Wednesday, March 2, 2011

Ari tu (20hb 2) bulan ada dua

betul ni..Ari tu bulan ade dua..he3 yg pelik nye hanya aku dan syafiq je yg nampak..special x? haa special en kteowg..
 
eh2 malu2 kucing plak meoww


lokasi nye kat kdai kak yong..  makan2 sambil tengok ujibakat mentor tv3 2 macam2 gelagat org dtg..  ade nak pjuk kekasih hati kembali kepangkuan lah..  ade yg nak ubah nasib lah daripada pembela lembu kepada penyanyi terkenal lah..  macam2.. he3 tapi bukan nak cakap la kan,,   aku nampak ape yg deorang buat ni macam menjatuhkan maruah deorang sendiri..  dah la nyanyi sumbang nak mampuih kene reject,,  kuaw tv pulak sluruh mlaysia tngok,,  xdapek jadi artis pong!! Ha3 

tapi okaylah at least deorang mencuba.. kalau x cuba sapa taw nasib badan ye dok??  Tapi nasihat aku,,  kalau nak cuba tu pastikan suara besh..  practis abis- abisan bia pengadil 2 tenganga tg0k *0* baru lah gempak..  kalau stakat time odition nyanyi cam time dalam bilik ayaq je baek x yah..  g tanam jagung lagik bagus..  dapek mkn jagung bakaq..he3

aii jaoh nye aku merewang ni mentor punya pasai la ni,,ish3  sbenaq nye nak cite pasai bulan ade dua malam ni..  sambil tggu order sampai,,  aku tgok2 la atas merenung awan..  skali tgok

“eh bulan ade dua lah malam ni b kepam…”

pastu pak ude cakap “mana? Mngarut aih” 

“tuuu cuba tengok” (muncung2 bibir tunjuk atas)

“a’a lah..biaq btoiii” ……ni fenomena ape tah aku pun x taw..  yg pasti nye ini bukti kekuasaan tuhan sekalian alam.....  cantik sungguh terpegun aku..  sampai pak ude dongak atas x mau turun2 dah tenganga nampak gg cumill dye tu..ha3  rugi betul xsnap pic time tu..  kalau x bleh share..  ni betul2 taw x tipu punya..  x caya g lah tanya pak ude tu..  dye saksi utama.he3 

ape2 pun Kerang bakaq ng ayaq nyioq kat kdai kak yong tu  mmg terbaeeek..  i lolike…  puas ati sgt2..  

daripada  pegi mines tgok wyg,, 

karok,, 

mcD,, 

I prefer lepak kdai kakyong kopek Kerang cicah sos thai n teguk ayaq klapa..muktamat!! waaa besh3


 -hamizahalim-

No comments:

Post a Comment