ce click ce click

Friday, March 11, 2011

Looser

Saya x suka gaduh2,, 
saya x suka sound2,,
saya x suka buat2 muka,,
saya x suka jeling2 pandang sleek,,
saya x suka sindir2 orang,,
saya x suka orang cakap belakang..
sebab saya x reti buat semua tu..
hati saya cepat terhiris,,
saya mudah rasa bersalah,,
saya sensitif,,
saya cepat tersinggung..
saya cepat kesian kat orang,,
saya sukakan keamanan,,  
nanti saya yang nangis..
hati saya yang terluka..
hati saya x tenang,,
saya gelisah..
jadi jangan ajak saya buat semua tu..
jangan sibuk pasai saya,,
jangan kacau hidup saya..
jangan usik saya..
pergi la jaoh2..
saya rimas..
sebab saya x dapat nak balas balik..
saya x dapat nak lawan..
saya x dapat buat balik macam tu smua..
saya mintak maaf..
saya yang  looser..

3 comments:

  1. http://juicyjunkieswardrobe.blogspot.com/

    do check out this blog, follow them and spread the words, tq :D

    ReplyDelete
  2. selamat berblog

    salam ziarah dr cekodok pisang :-)

    ReplyDelete
  3. emm sedap nye cekodok pisang..he3 nway terima kasih

    ReplyDelete